Entri Populer

38 Bom Berkarat Dari PD II Ditemukan Di bawah Rumah

2009/04/07
Awalnya nih keluarga Wang Hexiong dari kota kecil Malipo emang sedikit curiga mengetahui benda-benda bermagnet selalu aja nempel kuat di daerah di bawah tempat mereka lalu lalang. Adapun hal itu diketahui ketika ayah Wang gak sengaja menjatuhkan sebuah bola magnet di areal sekitar bom berada. Umumnya benda bulat, seharusnya bola magnet itu sedikit banyak bakal menggelinding atau bergerak, tetapi seperti yang diutarakan Wang lewat Ananova.com, sesaat bola magnet itu jatuh, bola itu langsung berhenti alias nempel di lantai. Oleh ayah Wang, areal itu kemudian dinyatakan sebagai tempat suci, karena ayahnya percaya leluhur keluarga mereka terbaring di areal tersebut. "Dia (ayah Wang red) melarang kami berjalan di sekitar areal suci itu di rumah supaya gak mengganggu leluhur kami," ujar Wang. Jika bukan karena keingin-tahuan seorang polisi yang berkunjung ke rumah mereka, dimana saat itu si polisi penasaran kenapa dirinya gak diperbolehkan berjalan melewati areal suci itu , pastinya rahasia tentang keberadaan bom itu gak bakalan pernah terungkap. Sebuah tim polisi kemudian menggali areal di bawah lantai tersebut dan menemukan bom berkarat sebanyak 38 buah yang dipercaya berasal dari sisa Perang Dunia II. "Keluarga merasa sangat beruntung karena kami sudah tinggal di atas kumpulan bom selama bertahun-tahun dan gak seorangpun pernah terluka," tambah Wang lagi.
(Terima Kasih Telah Membaca Dan Berkomentar Di sini)

7 comments:

  1. IHSAN said...:

    wah ngeriiiiiiiii

    untung ga' meledak tuh bom

  1. Buchan said...:

    Gila... Bersejarah tuh, rumahnya si Wang...

    Haha, untung malapetaka ga terjadi, klo ga, bakalan hancur separoh bumi kita negh...

    Bercanda...
    Peace...

  1. Fahriza said...:

    Klo lagi beol meledak gimana coba?
    DUUARR!

  1. @ Coy said...:

    keren hehe....

  1. Anonymous said...:

    guoweigang When moment in time pertains cheap pandora find expensive jewelry regarding Mother you'll notice engagement pandora jewelry rings is among the actual ideal presents you can actually produce buy Pandora your mother. You can find explanation why folks should display discount pandora his or her's mother's with gifts. A birthday and mom's birthday are pandora 2010 usually a couple of the extremely difficult times to be able Pandora Bangles to opt for the surprise for the purpose of Beads Banglesmommy, bracelets is usually something you Pandora Bangles Sale mom will forever want in addition to clothing. cheap pandora bracelets The many you will discover six handy Pandora bracelet techniques for purchasing the best Single parent's expensive jewelry.

  1. Anonymous said...:

    When UGG Classic Tall moment in Classic Tall Boots time Classic Tall uggs pertains find ugg 5815 expensive jewelry regarding UGG Cardy Mother you'll notice Cardy Boots engagement rings is among the actual
    Classic Tall uggs ideal presents you can actually produce your mother. You Cardy Ugg boots can find explanation Cardy uggs why folks should display his or her's mother's ugg 5819 with gifts. A birthday and mom's birthday are usually a couple of the extremely UGG Classic Short

  1. Anonymous said...:

    For earrings, you would need ear posts or wires or clip-on bases. pandora shop For bracelets, you need memory wire or stretchy cord or beading wire and clasps. pandora charm For necklaces, memory wire or beading wire, clasps and perhaps pendants. The main reason for the increasing favor shown titanium pandora silver charms is that titanium body jewelry items are about half the weight of equivalent stainless steel items. In addition, titanium can be anodized and this creates a pandora bracelets marvelous variety of colors when contrasted with the single option of stainless steel’pandora bangles s silver appearance. But the markup is much higher. Although the stainless steels used contain some nickel, they don't release nickel salts into the body and therefore are highly pandora necklaces unlikely to lead to nickel contact dermatitis. Most stainless steel body jewelry items are electro-polished. This is a reasonably sophisticated surface finishing technique pandora beads which leaves the finished surface very smooth and free of pandora earrings any crevices or fissures. The result is a significantly higher surface integrity pandora sets which is ideal for body jewelry. Alternatively, titanium has recently pandora bracelet become very popular as a material for body jewelry. In fact, it is challenging stainless steel as the favored metal. A bead board is a good idea too. Its ruled tracks help you measure and lay out designs for pandora bracelet charms bracelets and necklaces; as well as to corral the beads you are working with at a given time.

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work