Entri Populer

Isobel Varley, Pemegang Rekor Perempuan Bertato

2008/12/13
I sobel Varley yang berasal dari Yorkshire tapi tinggal di Hertfordshire, pertama kali mentato tubuhnya saat dirinya berusia 49 tahun dengan gambar seekor burung kecil ketika dirinya, datang dalam sebuah pertemuan tentang tato di Hammersmith Palais, Berlin di tahun 1986. ”Ini pertemuan tato pertama kalinya yang kami datangi dan aku benar-benar kagum dan tertarik dengan keindahan dari beberapa tato dan aku terkejut melihat orang-orang dengan tato,” jelas Isobel. Meski awalnya niatnya hanya membuat satu buah tato, namun Isobel ternyata jatuh cinta dengan tato. ”Awalnya, aku hanya berencana bikin satu tato – seekor burung kecil – namun aku jatuh cinta dengan tato dan berkembang menjadi kecanduan,” ungkap Isobel. Saking cintanya dengan tato, tahun 1989 untuk pertama kalinya, Isobel mengikuti kontes tato dimana dalam kontes itu Isobel mentato punggungnya. Selain itu, dalam kontes itu pula Isobel baru tahu kalau ternyata ada juga kompetisi dengan kategori full bodysuit atau tato seluruh tubuh. Sejak tahun 1986, Isobel mulai membuat lusinan tato ditubuhnya. Dan tahun 1997 hingga kini , hampir seluruh bagian Isobel – dari ujung jempol kaki hingga kepala - dipenuhi dengan tato. Hanya ada satu bagian saja yang sepertinya gak mau di tato oleh Isobel, yaitu wajah. ”Aku ingin orang-orang masih bisa melihat wajahku,” jelas Isobel pada dailymail.co.uk. Hingga sekarang, Isobel sudah menghabiskan sekitar 500 jam untuk membuat tato. Dan menurut situs miliknya, Isobel adalah pemegang rekor Guinness Book untuk kategori perempuan senior yang paling banyak tatonya diseluruh dunia. (Terima Kasih Telah Membaca Dan Berkomentar Di sini)

13 comments:

  1. gatelgaruk said...:

    waah..
    jadi keliatan serem gitu..
    hoho, eniwe salut deh, smpe udah megang rekor segala..
    -salam gatel-

  1. wuiihhh...keyeeeennn...cool man..cool...
    bisa ngebayang kan gimana dia menahan sakit pas bikin tatoonya..
    mantap deh..

  1. Bang Ir said...:

    wew.....yang tadinya cantik jadi serem juga ya...

  1. Tips-Sehat said...:

    Gak kebayang gimana rasa nya ngabisin 500 jam buat bikin yayooo..?

  1. pencerah said...:

    jadi ngeri ah...
    Kalo dit4ku dah ditancepin disawah ntu orang....
    buat ngusir burung emprit

  1. BlagabloGer said...:

    Wiihhhhhh..... Nekat ditato seluruh tubuh gitu....

  1. Ih, serem liatnya... Saya ga suka liat tato sebanyak itu, apalagi di bagian payudaranya, hoekkk najis...

  1. Allah sudah menganugerahkan keindahan terhadap tubuh mahkluk ciptaannya, Seindah apapun buatan manusia akan merusak keindahan ciptaan Allag SWT.
    Allahu Akbar

  1. Anonymous said...:

    Because of the fact christian louboutin beige pumps that Microsoft suffered from the negative impact of white christian louboutin sandals the red ring of death on their gaming console, they extended the warranty of their Xbox 360. Because cheap christian louboutin uk of the fact christian louboutin on sale uk that the red ring of death has become a very common christian louboutin boots uk problem, you will see that there are quite a lot of repair guides about it that you can readily access online.However, you need to christian louboutin studded shoes remember that prevention is better than repair. In order to avoid experiencing the red ring of death on your Xbox 360 gaming console is to constantly keep it cool christian louboutin nude shoes and well-ventilated. You need to remember that overheating cause damage on the hardware which causes the red ring of death. Avoid louboutin shoes discount shoes uk placing your Xbox 360 on display cabinets. Instead, place it on a well-ventilated spot or you can also purchase a small fan and keep it pointed on your Xbox 360 while you are playing.You might to buy louboutin shoes in uk want to try playing with your Xbox 360 on an air conditioned room. This will help in preventing overheating and hardware damage. Proper ventilation is the key to preventing nude christian louboutin shoes the red ring of death.

  1. Anonymous said...:

    When UGG Classic Tall moment in Classic Tall Boots time Classic Tall uggs pertains find ugg 5815 expensive jewelry regarding UGG Cardy Mother you'll notice Cardy Boots engagement rings is among the actual
    Classic Tall uggs ideal presents you can actually produce your mother. You Cardy Ugg boots can find explanation Cardy uggs why folks should display his or her's mother's ugg 5819 with gifts. A birthday and mom's birthday are usually a couple of the extremely UGG Classic Short

  1. hangeng said...:

    Since Abercrombie and Fitch gold accessories are trendy, stock up on golden hoop earrings, Abercrombie long necklaces with fashionable pendants, and rings with prominent centerpieces. buy Abercrombie Women’s accessories make your personality and creativity shine. Update your look and pay attention Abercrombie Sale to what you want your look to be. Express yourself and put your personal Cheap Abercrombie style to the fore through these catchy accessories and fashion finds. They spice up any Abercrombie outlet dress and give you that radiant glow.Costume Jewelry.Pieces of costume jewelry really fashion forward pieces that can make you stand out. Abercrombie clothing They are beautifully crafted with stones of different kinds, beads of various colors, and fashion forward styles. Costume jewelry may look a little too much when paired with a dress that already stands out. In order to balance the look, make sure to wear one with a simple dress or Abercrombie Outerwears top.Handbags are every woman’s best friend. Functional and aesthetically appealing, these fashion accessories come in different styles these days. Don’t just go for the abercrombie & fitch generic black leather bag.

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work