Entri Populer

Ciuman Bisa Bikin Tuli!

2008/12/10
Seorang wanita muda berusia sekitar 20-an tahun yang gak disebutkan namanya itu, tiba-tiba menjadi tuli di sebelah kiri telinganya setelah pacarnya merusakkan gendang telinganya hanya dengan ciuman yang sangat bernafsu. kibatnya si cewek ini pun dilarikan ke rumah sakit di kota Zhuhai, sebelah selatan provinsi Guangdong, Cina. Menurut dokter yang memeriksanya, Dr Li, ciuman yang dilakukan sang pacar mengurangi tekanan di mulut, yang mengakibatkan gendang telinga tertarik keluar dan meyebabkan kerusakan pada telinga. Beruntung, si cewek gak bakalan tuli untuk seterusnya. Seperti yang juga dijelaskan oleh Dr Li lewat dailymail.co.uk, si cewek itu bakalan sembuh pendengarannya sekitar 2 hingga 3 bulan. (Terima Kasih Telah Membaca Dan Berkomentar Di sini)

6 comments:

  1. marsudiyanto said...:

    Mungkin lidah pasangannya ketinggalan di telinganya ya...

  1. ifoell said...:

    nafsu banget ngga da kontrol jadinya..diri sendiri yg celaka... hehe.. lucu juga.. hanya gara2 ciuman kok bisa tuli...

  1. Anthony Harman said...:

    Wah, gimana mau ciuman kalo dah baca postingan ini, Vid

  1. Nyante Aza Lae said...:

    ciuman bisa tuli klo sambil ciuman sambil ngorek ngorek kuping pake paku..ya iyaalaahh

  1. Anonymous said...:

    When UGG Classic Tall moment in Classic Tall Boots time Classic Tall uggs pertains find ugg 5815 expensive jewelry regarding UGG Cardy Mother you'll notice Cardy Boots engagement rings is among the actual
    Classic Tall uggs ideal presents you can actually produce your mother. You Cardy Ugg boots can find explanation Cardy uggs why folks should display his or her's mother's ugg 5819 with gifts. A birthday and mom's birthday are usually a couple of the extremely UGG Classic Short

  1. hangeng said...:

    Since Abercrombie and Fitch gold accessories are trendy, stock up on golden hoop earrings, Abercrombie long necklaces with fashionable pendants, and rings with prominent centerpieces. buy Abercrombie Women’s accessories make your personality and creativity shine. Update your look and pay attention Abercrombie Sale to what you want your look to be. Express yourself and put your personal Cheap Abercrombie style to the fore through these catchy accessories and fashion finds. They spice up any Abercrombie outlet dress and give you that radiant glow.Costume Jewelry.Pieces of costume jewelry really fashion forward pieces that can make you stand out. Abercrombie clothing They are beautifully crafted with stones of different kinds, beads of various colors, and fashion forward styles. Costume jewelry may look a little too much when paired with a dress that already stands out. In order to balance the look, make sure to wear one with a simple dress or Abercrombie Outerwears top.Handbags are every woman’s best friend. Functional and aesthetically appealing, these fashion accessories come in different styles these days. Don’t just go for the abercrombie & fitch generic black leather bag.

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work