Entri Populer

Aneh Di Larang Merokok Di Negara Bagian 'Marlboro Country'

2009/03/12
'Welcome to Marlboro Country'....pastinya sudah pada tahu dong ya slogan itu. Nah negara bagian yang terkenal dengan usaha rokoknya itu kini malah melarang penduduknya merokok. Nah loh??? Richmond, Virginia yang terkenal dengan rokok Malboronya dan memiliki pabrik rokok terbesar di dunia itu kini malah memberikan larangan kepada penduduk yang tinggal di sana. Adapun pihak pemerintah yaitu Gubernur Virginia, Tim Kaine mendanda tangani perjanjian (bill Monday) yang isinya umumnya membatasi merokok untuk ruang-ruang terpisah agar memiliki ventilasi sendiri. Dan kabarnya nih, pernjanjian itu sudah berlaku bulan Desember lalu. Tapi pihak pemerintah gak melarang merokok di semua tempat di sana khoq. Seperti yang diberitakan Metro.co.uk , larangan itu berlaku di tempat publik macam restoran dan juga bar. Virginia sendiri sudah menghasilkan rokok selama 400 tahun, terlebih dengan adanya rokok Marlboro dan slogan mereka yang terkenal itu. Pastinya sih larangan merokok itu menjadi sebuah hal yang luar biasa. Selain Virginia, 23 negara bagian lainnya dari 50 negara bagian di Amrik juga sudah membuat larangan merokok sebagian besar tempat umum, termasuk juga Washington D.C.
Sedang beberapa Negara bagian seperti North Carolina, Kansas, South Dakota, dan Wyoming masih dalam perdebatan.
(Terima Kasih Telah Membaca Dan Berkomentar Di sini)

8 comments:

  1. arvernester said...:

    saya mah di mana ajah dilarang ngerokok,, wekekekeke

  1. faris ! said...:

    ia betul banget , rokok itu racun !

  1. Anonymous said...:

    klo perlu di tutup aja tuh pabrik dan di musnahkan juga kebon tembako.

  1. Grand Paragon said...:

    wahhh jangan tinggal disana klo gitu :P

  1. Anonymous said...:

    Because of the fact christian louboutin beige pumps that Microsoft suffered from the negative impact of white christian louboutin sandals the red ring of death on their gaming console, they extended the warranty of their Xbox 360. Because cheap christian louboutin uk of the fact christian louboutin on sale uk that the red ring of death has become a very common christian louboutin boots uk problem, you will see that there are quite a lot of repair guides about it that you can readily access online.However, you need to christian louboutin studded shoes remember that prevention is better than repair. In order to avoid experiencing the red ring of death on your Xbox 360 gaming console is to constantly keep it cool christian louboutin nude shoes and well-ventilated. You need to remember that overheating cause damage on the hardware which causes the red ring of death. Avoid louboutin shoes discount shoes uk placing your Xbox 360 on display cabinets. Instead, place it on a well-ventilated spot or you can also purchase a small fan and keep it pointed on your Xbox 360 while you are playing.You might to buy louboutin shoes in uk want to try playing with your Xbox 360 on an air conditioned room. This will help in preventing overheating and hardware damage. Proper ventilation is the key to preventing nude christian louboutin shoes the red ring of death.

  1. Anonymous said...:

    When UGG Classic Tall moment in Classic Tall Boots time Classic Tall uggs pertains find ugg 5815 expensive jewelry regarding UGG Cardy Mother you'll notice Cardy Boots engagement rings is among the actual
    Classic Tall uggs ideal presents you can actually produce your mother. You Cardy Ugg boots can find explanation Cardy uggs why folks should display his or her's mother's ugg 5819 with gifts. A birthday and mom's birthday are usually a couple of the extremely UGG Classic Short

  1. Blogger said...:

    Are you paying more than $5 / pack of cigs? I'm buying my cigs over at Duty Free Depot and this saves me over 70% on cigs.

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work