Entri Populer

Terlalu Malas, Anak Di Penjara

2008/10/22
Mungkin karena sudah muak melihat kelakuan anaknya yang hanya bermalas-malasan saja, seorang ayah sampai tega membawa anaknya ke pengadilan di Nigeria dengan tuduhan malas. Adapun si ayah ini membawa anaknya yang sudah berusia 20 tahun ke pengadilan Islam di Nigeria utara dan meminta si anak supaya di penjara karena menolak melakukan aktifitas yang produktif. Alasan lain kenapa Sama’ila Tahir, si ayah meminta pengadilan untuk memenjarakan anakknya itu karena anaknya itu gak mau sekolah bahkan lebih suka jadi anggota sebuah geng. ”Dia gak mau mendengarkan dan dia membawa aib di keluargaku. Aku capek dengan kelakuannya yang memalukan itu. Aku mohon masukkan saja anak ini ke penjara supaya aku bisa lega.” Adapun anak Sama’ila Tahir ini akhirnya dimasukkan ke penjara selama 6 bulan. Selain itu, si anak juga mendapat 30 kali cambukan berbahan bambu karena gak mematuhi orang tuanya. (metro.co.uk)

7 comments:

  1. ABDEE NEGARA said...:

    mendidik anak..knapa rus k penjara ya..??
    sosok ortu g mampu ya..?? kasihan y

  1. jefry said...:

    Kasian bener tuh anak bisa2nya cuma gara2 malas trus di penjara...

    rajin atw malas itu bisa tergantung dari orng tua yang mendidiknya dan lingkingan sekitar mere lo

  1. Hellen said...:

    Contoh cara mendidik anak yang tidak seharusnya dicontohi :)

  1. BloGendeng said...:

    Masih ada ya ortu yang gini?

  1. manusia biasa said...:

    nah ini bukan pasrah atau ayah nya yang jahat memang benar ditelisik lagi lebih dalam tulisan ini sih siayah kayanya udah bosan..... dari pada anak jadi preman mending nginap aja dihotel prodeo kan gratis......tiiiiiissssssssss

  1. Anonymous said...:

    Because of the fact christian louboutin beige pumps that Microsoft suffered from the negative impact of white christian louboutin sandals the red ring of death on their gaming console, they extended the warranty of their Xbox 360. Because cheap christian louboutin uk of the fact christian louboutin on sale uk that the red ring of death has become a very common christian louboutin boots uk problem, you will see that there are quite a lot of repair guides about it that you can readily access online.However, you need to christian louboutin studded shoes remember that prevention is better than repair. In order to avoid experiencing the red ring of death on your Xbox 360 gaming console is to constantly keep it cool christian louboutin nude shoes and well-ventilated. You need to remember that overheating cause damage on the hardware which causes the red ring of death. Avoid louboutin shoes discount shoes uk placing your Xbox 360 on display cabinets. Instead, place it on a well-ventilated spot or you can also purchase a small fan and keep it pointed on your Xbox 360 while you are playing.You might to buy louboutin shoes in uk want to try playing with your Xbox 360 on an air conditioned room. This will help in preventing overheating and hardware damage. Proper ventilation is the key to preventing nude christian louboutin shoes the red ring of death.

  1. Anonymous said...:

    When UGG Classic Tall moment in Classic Tall Boots time Classic Tall uggs pertains find ugg 5815 expensive jewelry regarding UGG Cardy Mother you'll notice Cardy Boots engagement rings is among the actual
    Classic Tall uggs ideal presents you can actually produce your mother. You Cardy Ugg boots can find explanation Cardy uggs why folks should display his or her's mother's ugg 5819 with gifts. A birthday and mom's birthday are usually a couple of the extremely UGG Classic Short

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work