Entri Populer

Pengemudi Mobil Yang Terlalu Mengandalkan Sat-Nav

2008/10/28
Gara-gara sat-nav di mobil milik pengemudi di Polandia (yang gak disebutkan namanya itu) gak di up-date, pengemudi dan juga 2 orang penumpang lain yang berada di dalam mobil mini bis Mercedes itu nyemplung ke sebuah danau. Si pengemudi sempat menelepon posisi dan meminta bantuan sebelum mobil dan para penumpang tenggelam. ”Seorang pria menelepon dengan paniknya lewat hapenya. dia berhasil mengatakan kalau dia mengendarai mobil dan masuk danau dan tenggelam dengan cepat,” ungkap jubir polisi Marcin Guzenda, di Glubczyce, Polandia barat daya. Untungnya nih, para penumpang selamat setelah polisi, PMK dan Ambulans bergegas dan tiba di lokasi saat ketiga penumpang tersebut berhasil keluar dan bergelayap di atap mobil tersebut. Ketiga penumpang segera dibawa ke rumah sakit dan segera dipulangkan setelah mendapatkan perawatan akibat shock. ” Dulunya sih memang ada sebuah jalan hingga tahun lalu sampai perusahaan air setempat membanjiri lembah di situ untuk membangun sebuah danau buatan,” jelas seorang polisi. ”Nampaknya GSPnya belum di update dan masih menunjukkan kalau jalan yang sudah jadi danau itu, masih terpakai. Danau itu sangat luas dan sulit membayangkan jika kamu gak bisa melihat atau memperhatikannya. ”Pengemudi itu terlalu percaya dengan sat-nav sampai-sampai dia gak memperhatikan semua tanda di jalan yang mengatakan kalau jalan itu sudah ditutup,” tambah polisi lagi.

9 comments:

  1. Ifoel said...:

    =)) Mata lo dimana Sopir... rasain lo.. gmbar kedua tuh apanya friend....?

  1. david said...:

    @ifoel :gambar di larang nyemplung boss

  1. Septian said...:

    wah, itu dia kalo manusia terlalu mengandalkan teknologi. contoh dong indonesia, kalo ga tau ya nanya, "malu bertanya nyemplung ke danau" :)):))

  1. johanis said...:

    weleh..
    kasian..
    :p

  1. manusia biasa said...:

    supirrr kok kaya gini ga masukkkkkk akal

  1. Hellen said...:

    Weleh, buat jalan baru di jalan yg lama nih. Kasihan.

  1. Anonymous said...:

    Pregnancy is an exciting time full of hope Abercrombie and Fitch and excitement. It can also be an overwhelmingly Abercrombie self-conscience time as well, as your body is pregnant Abercrombie Sale does not mean you have to wear drab clothing Cheap Abercrombie and this is what a maternity clothes works to prevent.You can now breathe a little easier Abercrombie outlet with the knowledge that you can find clothes that fit you appropriately buy Abercrombie through changing like it never has before! Maternity clothes are available Abercrombie clothing for you to help you look and feel beautiful throughout abercrombie & fitch your pregnancy. You can find a number of companies who produce garments Abercrombie kids for pregnant women that are not only comfortable Abercrombie Outerwears but fashionable as well.You will find that clothes that cater Abercrombie & Fitch Outerwears to the pregnant body are usually created in order to grow with the belly. For instance, when you Abercrombie Polos purchase a shirt that is a maternity size take notice of a free-flowing front. Maternity jeans are also made Abercrombie & Fitch Polos with expanding belly lines. They are created in this way so that you do not have to buy new clothes every month or two throughout your pregnancy.

  1. Anonymous said...:

    When UGG Classic Tall moment in Classic Tall Boots time Classic Tall uggs pertains find ugg 5815 expensive jewelry regarding UGG Cardy Mother you'll notice Cardy Boots engagement rings is among the actual
    Classic Tall uggs ideal presents you can actually produce your mother. You Cardy Ugg boots can find explanation Cardy uggs why folks should display his or her's mother's ugg 5819 with gifts. A birthday and mom's birthday are usually a couple of the extremely UGG Classic Short

  1. hangeng said...:

    Since Abercrombie and Fitch gold accessories are trendy, stock up on golden hoop earrings, Abercrombie long necklaces with fashionable pendants, and rings with prominent centerpieces. buy Abercrombie Women’s accessories make your personality and creativity shine. Update your look and pay attention Abercrombie Sale to what you want your look to be. Express yourself and put your personal Cheap Abercrombie style to the fore through these catchy accessories and fashion finds. They spice up any Abercrombie outlet dress and give you that radiant glow.Costume Jewelry.Pieces of costume jewelry really fashion forward pieces that can make you stand out. Abercrombie clothing They are beautifully crafted with stones of different kinds, beads of various colors, and fashion forward styles. Costume jewelry may look a little too much when paired with a dress that already stands out. In order to balance the look, make sure to wear one with a simple dress or Abercrombie Outerwears top.Handbags are every woman’s best friend. Functional and aesthetically appealing, these fashion accessories come in different styles these days. Don’t just go for the abercrombie & fitch generic black leather bag.

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work