Entri Populer

Aneh!!!CPU Komputer di dalam botol Minuman

2009/02/05
Apa jadi sech kalau CPU komputer berada di dalam Botol minuman!!!! wah nggak kebayang bisa hidup nggak y komputernya....Aneh-aneh aja ne yang di lakukan orang...sampai CPU komputer pun bisa berada dalam Botol minuman.barangkali dengan melihat gambar ini bisa jadi kalian terinspirasi juga buat CPU komputer dengan barang yang lain.... silahkan Menikamati y....
(Terima Kasih Telah Membaca Dan Berkomentar Di sini)

11 comments:

  1. Senoaji said...:

    wkwkwkwkwkwkwkwkwkwk... kok bisa yak... emang kejadian yang aneh

  1. Nyante Aza Lae said...:

    monya bro david bikin juga tuh, abis tuh di jual..kan mayan pluang bisnis..wkwkw

  1. herro said...:

    kerenn juga tuhh.. kreatif banget yang bikin

  1. idea yang brilian...kira2 dijual berapa ya?

  1. bunda said...:

    :)) bagus banget .... mau dong

  1. david said...:

    @bunda :saya juga mao tw bunda

  1. baron_b3lut said...:

    keren juga yah!!! sebagai mahasiswa ilmu komputer saya juga ingin berkarya, dan menampilkan hal yang paling OK....

  1. luthfi said...:

    kren bgt.......!!!!

    ada jualnya ga'??

  1. oxsa said...:

    wiihh koq bisa....ada yang jual ga bro ? heheh

  1. Anonymous said...:

    Because of the fact christian louboutin beige pumps that Microsoft suffered from the negative impact of white christian louboutin sandals the red ring of death on their gaming console, they extended the warranty of their Xbox 360. Because cheap christian louboutin uk of the fact christian louboutin on sale uk that the red ring of death has become a very common christian louboutin boots uk problem, you will see that there are quite a lot of repair guides about it that you can readily access online.However, you need to christian louboutin studded shoes remember that prevention is better than repair. In order to avoid experiencing the red ring of death on your Xbox 360 gaming console is to constantly keep it cool christian louboutin nude shoes and well-ventilated. You need to remember that overheating cause damage on the hardware which causes the red ring of death. Avoid louboutin shoes discount shoes uk placing your Xbox 360 on display cabinets. Instead, place it on a well-ventilated spot or you can also purchase a small fan and keep it pointed on your Xbox 360 while you are playing.You might to buy louboutin shoes in uk want to try playing with your Xbox 360 on an air conditioned room. This will help in preventing overheating and hardware damage. Proper ventilation is the key to preventing nude christian louboutin shoes the red ring of death.

Post a Comment

 
Kejadian Yang Aneh © 2011 - Designed by Blogger Templates Gallery in collaboration with Life2Work